top of page

race for an art hero? / ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ;

Modern greek art museum of rhodes

2021-

For elementary and high school students.

An experience-oriented educational program on the occasion of the 200th anniversary of 1821.

The programme encourages students to wander through the Museum’s Gallery and choose their own favourite heroes from among the artworks they encounter.

On a specially designed 40 square metre arena, participants wearing their hero’s vest and using hockey sports accessories, follow pre-formed routes leading to a series of “creative” stops. Will they be able to complete the art missions and reach the finish line? “Race for an Art Hero?” is inspired by the “Fluxus” concept of the “living” artwork and is designed to offer participants a comprehensive (how to) way of approaching, understanding and interpreting the artwork starting from: a) observation b) experiential learning c) critical thinking and d) inventive action, through 4 axes: seeing, feeling, thinking, interacting; imagining. Through the act of an entertaining irregular race, the program aims to explore the concept-idea of the “hero” through the prism of modern Greek art, the emotional connection of students with the artworks, as well as the strengthening of children’s cognitive and physical spontaneity, with the ultimate goal of cultivating positive feelings about art and the manifestation of joy and humour in the context of school life.

​Exclusively for the Modern Greek Art Museum of Rhodes

 

Για μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου (Δ’-ΣΤ’ Δημοτικού & Α’-Β’ Γυμνασίου).
Ένα βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με αφετηρία τη συμπλήρωση 200 ετών από το 1821. 

Το πρόγραμμα ενθαρρύνει τους μαθητές να περιπλανηθούν στην Πινακοθήκη του Μουσείου και να διαλέξουν τους δικούς τους ξεχωριστούς ήρωες ανάμεσα στα έργα τέχνης που θα συναντήσουν.

Πάνω σε μια ειδικά σχεδιασμένη αρένα παιχνιδιού 40 τ.μ., οι συμμετέχοντες φορώντας τη φανέλα του ήρωά τους και χρησιμοποιώντας αθλητικά αξεσουάρ του χόκεϊ, ακολουθούν προσχηματισμένες διαδρομές που οδηγούν σε μια σειρά από «δημιουργικές» στάσεις.

Θα καταφέρουν να ολοκληρώσουν τις αποστολές και να φθάσουν στο τέρμα; Το “Race for an Art Hero?” εμπνέεται από τη «φλούξους» αντίληψη περί του «ζωντανού» έργου τέχνης και έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν ολοκληρωμένο τρόπο (how to) προσέγγισης, κατανόησης και ερμηνείας του έργου τέχνης ξεκινώντας από: α) την παρατήρηση β) τη βιωματική συμμετοχή και καταλήγοντας γ) στην κριτική σκέψη και δ) στην επινοητική δράση, μέσα από 4 άξονες: βλέπω, αισθάνομαι, σκέφτομαι, διαδρώ- φαντάζομαι.

Μέσα από το εύρημα ενός διασκεδαστικού αντικανονικού αγώνα, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει στη διερεύνηση της έννοιας-ιδέας του «ήρωα» μέσα από το πρίσμα της νεοελληνικής τέχνης, στη συναισθηματική σύνδεση των μαθητών με τα καλλιτεχνικά έργα, καθώς και στην ενδυνάμωση του γνωστικού και φυσικού αυθορμητισμού των παιδιών, με απώτερο στόχο την καλλιέργεια θετικών συναισθημάτων για την τέχνη και την εκδήλωση της χαράς και του χιούμορ στο πλαίσιο της σχολικής ζωής.

Aποκλειστικά για το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου

Φωτογραφίες: Πηγή Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου

bottom of page